Potykacze promocyjne i ich rola

Coraz ważniejszym zagadnieniem jest odpowiednia reklama usług i produktów przedsiębiorstw. Jest to wynikiem rosnącej konkurencji. W związku z tym konieczne jest podejmowanie odpowiednich działań, które pozwolą na pozyskanie nowych klientów oraz kontrahentów. W tym celu ustalana jest strategia marketingowa, której zadaniem jest osiągnięcie określonych efektów. Może to być wzrost liczby odwiedzin czy obrotów lub budowanie społeczności związanej z marką. Przykładem mogą być chociażby media społecznościowe.

Rodzaje potykaczy reklamowych

potykacz owzWiele firm decyduje się obecnie wyłożyć spore fundusze na budowanie społeczności wirtualnej. Dzięki temu firmy mają dostęp do szerokiego grona odbiorców, którzy potencjalnie są zainteresowani ofertą. Pozwala to uzyskać znacznie wyższy współczynnik konwersji. Niemniej w przypadku zakładów, które działają głównie lokalnie oprócz działań w Internecie podejmowane są również inne formy reklamy. Może to być zamieszczenie banera w pobliżu zakładu lub innych form reklamy wizualnej. Świetnie sprawdza się również potykacz owz na którym umieszczony może być spis usług czy cen. Bardzo często tego typu elementy wykorzystywane są w pobliżu lokali gastronomicznych. Nanoszone na nich są ceny poszczególnych dań. Dzięki temu osoba chcąca zjeść posiłek może zapoznać się z ofertą lokalu nie wchodząc do jego wnętrza. Jest to rozwiązanie niezastąpione ponieważ pozwala od razu przekazać podstawowe informacje o tym co można znaleźć w danym lokalu. Potykacze często są również stosowane przez takie lokale usługowe jak kwiaciarnie czy zakłady fryzjerskie. Wszędzie tam stanowią one pierwszą formę kontaktu z klientem. Zaletą tego rozwiązania jest jego mobilność. Można je ustawiać praktycznie w dowolnym miejscu. Dzięki temu w zależności do potrzeb możliwe jest przeniesienie potykacza kawałek dalej lub bliżej. Często sprawdza się to podczas cyklicznych akcji promocyjnych. Jak widać obecnie należy wykorzystywać wszelkie dostępne metody pozwalające na zwiększenie rozpoznawalności marki, a także ułatwiające pozyskanie nowych klientów.

W przypadku lokali usługowych bardzo ważnym zagadnieniem jest promocja lokalna, która może zostać przeprowadzona z wykorzystaniem ogólnodostępnych przedmiotów. Można je zakupić zarówno w sklepach stacjonarnych jak i również za pośrednictwem Internetu. Umożliwiają one przekazanie podstawowych informacji o ofercie firmy zainteresowanym osobom. Dzięki temu znacznie przyspieszany jest proces decyzyjny klientów. Mogą oni ocenić czy oferowana usługa lub produkt jest dla nich interesujący w określonej cenie. Jest to niezwykle ważne ponieważ umożliwia podejmowanie decyzji bez wchodzenia do lokalu. 

Potykacze promocyjne i ich rola
Przewiń do góry